lauantai 19. joulukuuta 2009

Heippa taas kaikille! :)

Kauheasti ollut näitä joulukiireitä tai niin mulle on sanottu....mikähän se joulu sitten oikeen onkaan?


Elsa kertoi, että tänne tulee joku joulupukki....Elsa oli sille viime jouluna kyllä antanut opetuksen ja repinyt parrasta palasen, että saas nähdä uskaltaako se tänne tulla.

Äiti kyllä on käskenyt olla kiltisti niin sitten saa kuulemma lahjoja! Ja niinhän mä oon ollutkin....enimmäkseen....harmi vaan, että Elias on onnistunut kameralla ikuistamaan mut tekemästä muutamaa pikku juttua, mitä ei ehkä lasketa kiltteydeksi.....



Niin, siis maistoin vähän mattoa ja kenkää....puolustukseksi voisin sanoa, että se kenkä on kesäkenkä eikä se millään mahdu Luukakselle enää ens kesänä!



Pääsin, ennen kuin noi hurjat pakkaset alkoivat, käymään ihan oikeassa isossa metsässä :) Se oli aika jännää, mut mua ei pelottanu! Tässä muutama kuva siltäkin reissulta. (kuvaajina Elias ja äiti)

Tammikuussa mulla jatkuu taas koulu :) En siis jäänyt luokalleni ;) (tai äiti ei jäänyt). Ja tiistaina on taas rokotusten aika.
Juupsista juu, kai se täytyy tästä lähteä taas noihin jouluvalmisteluihin....on ne kyllä aika raskaita



Terveisin Martta-tonttu :)


P.S. Äiti on kovasti koittanut ottaa minusta ja Elsasta yhteistä söpistelykuvaa, mutta se antaa vielä odottaa itseään ;) ehkä sellainen joskus ilmestyy tänne blogiin.


1 kommentti:

  1. Moikka Martta-sisko!

    Mä kattelin kateellisena noita sun metsäkuvii ja hienoo nuttuu. Meillä kans höpistään Joulusta ja kilttinä olosta, vaikka ainahan mäkin oon kiltti (Fonzie: ai oot vai? Miksiköhän mulla on haava silmässä).

    Mulla on muuten kans lääkäri tällä viikkoo. Lääkäritäti antaa mulle keskiviikkona jonkun rokotteen ja sit mut punnitaan. Toivottavasti se vaaka ei näytä liikaa, etten vaan joudu millekään dieetille just Joulun aikaan.

    Mäkin pääsen tammikuussa kouluun tai oikeesti kahteen kouluun eikä se toinen oo apukoulu, vaan joku näyttelykoulu kait. En mä kyllä aatellu näyttelijäks ruveta, vaan sellaseks ruoanmaistajaks, mutta ei kai näist ammatinvalinnoista aina voi olla ihan varma.

    Meil on hirveesti lunta ja pakkaset on ollu kovia, et on jäänyt vähemmälle toi ulkoilmaelämä. Toi lumi on kyl kivaa, et en mä valita.

    Oikeen Hyvää Joulua sulle rakas sisko ja Elsalle kans. Niin ja kaksjalkasille myös kokoon tai ikään katsomatta.

    Terv. Veljesi Vallu Valdemar

    VastaaPoista