tiistai 1. joulukuuta 2009

Martta tässä moi! :)

Ei tosta äitin blogin pitämisestä näytä tulevan yhtään mitään niin pakko se on itse alkaa kirjoitella.....

Viime päivityksestä onkin jo aikaa ja paljon on taas ehtinyt tapahtua, muistankohan mä edes kaikkea mitä on tullut tehtyä!

Pentukurssi aloitettu ja sielläkin jo kolme kertaa oon käyny, eli oon jo aika mestari! Mä nimittäin valmistun tältä alkeispentukurssilta jo ens viikolla! :) (Järjestääköhän toi äiti mulle valmistujaiset?)

Siellä pentukurssilla on harjoteltu kaikenlaisia juttuja: istumista, maahan menoa, ohituksia, pujottelua jalkojen välistä, peruuttamista, pyörimistä jne.
Tänään mentiin sellasen ison putkenkin läpi! Eka mua vähän jännitti se, mutta kolmannella kerralla mä jo tepsuttelin ihan reippaasti äipän luokse sen läpi...ehkä musta tuleekin putkinainen sen kampaajan sijasta, jota ensin ajattelin.

Ai niin, tapasinhan mä mun yhden serkunkin :) Rasmuksen. Se oli ihan kiva poika, mutta vähän mua mietitytti, et onkohan se kova poika valehtelemaan kun sillä oli niin pitkä nenä....Äiti on meinaan sanonu, et jos valehtelee niin nenä kasvaa! Tosin äiti kyl yritti mulle kertoo jotain sellastakin, et toi serkku on rodultaan bordercollie ja niillä kuuluu olla tollanen pitempi kuono. Ja mulla on kuulemma enemmänkin näitä pitkä kuonoisia serkkuja.

Voisin laittaa tähän kuvan siitä mun ja serkun tapaamisesta. On se sit komee poika (toivotaan, vaan ettei valehtele enempää ;) )












"Mikä toi on?"


















"Rasmus-serkku"














"Aika jännä nenä sulla"







Viikko sitten lauantaina mä käväsin ostoksilla mun Alma siskon kanssa (joka tätä nykyä kulkee kyllä nimellä Peppi). Ensin me käveltiin sellaseen lankakauppaan...sieltä me ei kyllä ostettu mitään ku meidän mielestä noi lankakerät on kissojen juttuja. Seuraavana pysähdyspaikkana olikin Eräeläin :) Ja johan löyty mieluista tavaraa!

Mä ostin itselleni tällasen vaaleanpunaisen luun:















Eiks oo hieno? Ainakin Vallu varmaan haluis tällasen, vinkkinä Päiville.....

Jennalla oli kamerakin mukana tuolla meidän shoppailu reissulla, mutta musta ei kuulemma näy kuvissa ku häntä tai tassu...väittävät vilkkaaksi, mut mun mielestä kyseessä on vaan hidas kuvaaja....;)

Niin joo, meinas unohtua, että kävinhän mä lääkärin tarkastuksessakin taas. Se pisti mun niskaan jonkun piikin ja hiplas sieltä sun täältä, mut mä olin tosi kiltisti kun tontutkin on jo liikkeellä....


Ja olihan se täti ihan mukavakin kun vaan kehuja antoi :) Oon kuulemma sopusuhtainen tytteli ja omistan hyvän mallisen kallon (mitä se sitten tarkoittaakin....hei, ehkä se tarkotti sitä mun punaista palloa!)


Tällasta tänne ja varmaan paljon muutakin, mut ei kaikkea voi muistaa kun on niin paljon tekemistä!

Terkkuja kaikille ja muistakaa olla kilttejä! :D

M-A-R-T-T-A <3

5 kommenttia:

  1. Anteeks Martta et mä en ihan aina pysy sun vauhdissa :P!

    VastaaPoista
  2. Okei, saat anteeksi. Oothan sä mun kultainen kasvattiäiti ja annoit vielä sitä lehmän kieltä siellä koulutuksessa :P

    -Martta

    VastaaPoista
  3. Susta on kasvanut ihan mopsitytön näköinen!
    Koska voitais olla ihan sisarusparvessa? Pieni telmintä ei tekisi pahaa, kun Guru ei viitsi mun kaa.

    VastaaPoista
  4. Mirkku siis täällä. Ei kaikkea hoksaa kerralla, niinkuinettä nimensä mainitsis.

    VastaaPoista
  5. Hei Sisko-kulta!

    Onnee vaan meille tästä 3 kk:n etapista :).

    Must alkaa vähän tuntuu, et meil on kovin samanlaista tää elely näis kodeis, vaiks sinne koulutukseen mä en viel oo päässy, vaan joudun ihan ite kouluttaa itteeni.

    Mäkin oon tutustunu pitkäkunoisiin, kun yks Luigi kävi meillä. Pitkän kuonon lisäks sillä oli viel pitkät hampaatki ja äiskää vähä pelotti, ettei se sohase mua niillä silmään. Ja aattele, mä voitin sen juoksussa, vaiks se olikin vinttikoiran pentu (äiskä: vain silloin, kun Luigi antoi sulle tasoitusta).

    Muakin on kuulemma rokoteltu ja kehuttu, vaiks en siitä mitään tiiäkkään. Siel lääkärissä oli sen verran hyvät tarjoilut, et keskityin olennaiseen eli syömiseen, hih...

    Ton luun suhteen oot muuten vähän myöhässä. Mulla on jo sellanen, mut se ei oo tollanen tyttöjen väri, vaan valkoinen ja maistuu vaniljalta, mitä se sitten onkaan.

    Muistaks muuten viel Batin? Mä näin Batin viime sunnuntaina ja päätettiin, et ens kerralla, ku treffataan, ni tuut sit mukaan. Ja aattele, jos saatas Peppilottakin messiin, ni oltas taas koko kööri koossa. Ois muuten aika nastaa. Hups, nyt äiskän ilme on sellanen, et on pakko lähtee.

    Terveisn Vallu Valdemar

    VastaaPoista